Wat voor server is dit?

Discussion in 'Ask for help' started by Agent_djoegie, 20 November 2019.

1. Agent_djoegie

Agent_djoegie New Member Registered

Ratings:
    +0 / 0
    Wat voor server runt er precies op de achtergrond? Het is duidelijk niet vanilla, maar wat het wel precies is, is niet duidelijk. Ik wil dot graag weten omdat ik wil beginnen met het maken van plugins (die eventueel ook op deze server kunnen werken), en wil dus weten wat voor test server ik moet fixen.

(P.S. Dit is zeer waarschijnlijk niet de juiste plek voor deze thread maar weet ook niet precies wat wel de juiste plek is)

Met vriendelijke groet,
    Daniel

2. Born2BeAPotato

Born2BeAPotato Moderator Staff Member Moderator

Ratings:
    +5 / 0
    Beste Agent_djoegie (Daniel)

De meeste servers onder de naam Hollandcraft werken via Paper.

Met vriendelijke groet,
    Born2BeAPotato (Quint)

• Informative Informative x 1
  3. LuukDMM

LuukDMM Owner Staff Member Owner Veteran

Ratings:
    +246 / 18
    Beste Daniƫl,

Zoals Quint terecht zei maken wij gebruik van PaperSpigot 1.14.4. Dit is beter voor performance en support dan normale Spigot. Daarnaast draait HC een Bungeecord netwerk om alle servers te linken.

Deze informatie geef ik je graag, maar ik wil je wel vragen om niet zomaar met plug-ins te komen en te verwachten dat wij die implementeren. Het liefst zien we dat je een aanvraag doet voor developer via het Staff Application gedeelte. Dan kunnen wij als Senior Staff dat in behandeling nemen en voorkom je dat je misschien onnodig werk doet.

Bedankt voor je begrip.

Cheers,

LuukDMM
    Owner

4. Agent_djoegie

Agent_djoegie New Member Registered

Ratings:
    +0 / 0
    Dank voor jullie reacties,

zou ik ook willen weten welke versie van java gebruikt wordt, zodat me code ook daadwerkelijk gerunt kan worden.

Dat snap ik LuukDMM, op dit moment ben ik bezig met huidige plugins te verbeteren en eventuele bugs te fixen.
    Zodra ik wat plugins gemaakt heb wilde ik de Staff Application gaan doen. Of denk je dat ik dat beter nu al kan doen? Dat zou er namelijk wel voor zorgen dat ik de huidige plugins niet eerst hoef na te maken.

Met vriendelijke groet,
    Daniel

5. Hockeyhakker

Hockeyhakker Hollandcraft Veteran Veteran Registered

Ratings:
    +8 / 0
    Voor een application als Dev heb je een portfolio van plugins nodig, ik raad je dus aan eerst lekker te gaan developen en daarna een apply te doen!

Share This Page