(Suggestion) Profiel posts

Discussion in 'Suggestions' started by Voltage, 21 January 2020.

1. Voltage

Voltage New Member Registered

Ratings:
    +7 / 0
    Goedenavond toppers,

Er kwam een idee in mijn hoofd op dat het leek mij een leuk idee om alle profielposts onder de online members te zetten. Aangezien het dan makkelijker is om te zien wanneer wie wat plaatst en dan hoeft niemand te zoeken. Het lijkt naar mijn mening een stuk overduidelijker.

Ben benieuwd wat jullie van deze suggestie vinden voor de forums. Laat het zeker weten.

- Voltage.

• Like Like x 1
  2. FireEx

FireEx New Member Registered

Ratings:
    +1 / 0
    Hallo Voltage.

Jij bedoelt als mensen dingen posten dat je dat ziet onder de members online en onder het zien van welke staffleden er online zijn? Dat vind ik een leuk en makkelijk idee om te zien van wanneer iemand wat post, ik ga daarom hier ook in mee omdat ik het erg moeilijk vond om te zien wanneer iemand een thread of een profielpost heeft gemaakt.

3. Voltage

Ratings:
    +7 / 0
    Goedenavond FireEx,

Erg leuk om een reactie te krijgen op mijn suggestie! Ben erg blij om te horen dat jij het met mij eens bent, het is niet zo zeer dat het moet maar het maakt dingen een stuk makkelijker en overzichtelijker. Ik probeer mee te denken aan leuke en mooie dingen om deze server forum weer goed op te pakken.

Bedankt voor jou snelle reactie.
    ~ Voltage.

• Like Like x 1
  4. Voltage

Ratings:
    +7 / 0
    Goedenmiddag toppers,

Ik ben er achter gekomen dat als jij op de computer bent jij alle threads kan zien alleen kan jij niet de profielberichten zien dat zou een leuk extratje zijn en maakt het een stuk makkelijker, en misschien zouden jullie het kunnen toevoegen op de telefoon. Het is maar een suggestie, dus laat zeker jullie mening achter.

~ Voltage.

• Like Like x 1
  5. FireEx

FireEx New Member Registered

Ratings:
    +1 / 0
    Joo Voltage.
    Ik kreeg net een mail binnen dat je gereageerd hebt, goed idee ben het er mee eens. :rolleyes:

• Agree Agree x 1
  6. LuukDMM

LuukDMM Admin Staff Member Admin

Ratings:
    +268 / 19
    Beste Voltage en FireEx,

Via het profiel van een speler kun je de profile posts zien onder Profile Posts en alle recente topics en reacties onder Postings.

Cheers,

LuukDMM

• Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
  7. Voltage

Ratings:
    +7 / 0
    Beste Luuk,

Hartstikke bedankt voor het reageren op mijn suggestion. Bedankt, aangezien ik dacht dat het een stuk makkelijker zou zijn. Maar nu jij het zicht is het overzichtelijk genoeg, nogmaals bedankt voor jou reactie.

Fijne avond!
    ~ Voltage.

• Agree Agree x 1
  8. LuukDMM

LuukDMM Admin Staff Member Admin

Ratings:
    +268 / 19
    Beste Voltage,

Mocht je alsnog iets graag veranderd zien, kun je het natuurlijk altijd voorstellen. Wat ik reageerde is in ieder geval wat ik opmaakte uit jouw suggestie, maar als jij nog iets anders bedoelt, kun je het dan misschien iets duidelijker verwoorden?

Cheers,

LuukDMM

9. Voltage

Ratings:
    +7 / 0
    Hallo Luuk,

Ik heb zelf iets gevonden wat het voor mij duidelijk genoeg maakt. Ik zal het even wat beter verwoorden. Stel jij gaat naar "HOME" daan staat daar onder (Threads) Daar kan je inderdaad zien als iemand een suggestie of een thread geplaatst heeft. Maar het leek mij een leuk en naar mijn mening een goed idee om ook bij 'FORUMS" er ook onder te zetten maar dan niet alleen (Threads) maar dan bedoel ik ook mensen die wat op iemand zijn of haar profiel account zet dus een status waar iemand dan vervolgens op kan reageren aan gezien het naar mijn mening iets overduidelijker is. Dan bedoel ik hier:
    20200123_213143.jpg

Ik hoop dat jij het nu makkelijk begrijpt, ik probeer alleen mee te denken. Stel je vind het niks dan zou ik dat ook graag willen horen.

~ Voltage.

Share This Page