Afgelopen

Discussion in 'Introduce Yourself' started by R0xXx0R, Oct 7, 2017.

1. R0xXx0R

R0xXx0R New Member Registered

Ratings:
    +0 / 0
    (Ik doe dit even via dit account kon niet inloggen via mn eigen dus vandaar)

Goeienavond Hollandcraft

Om te beginnen waar het allemaal begon... met deze server

Ik R0xXx0R mijn ingame naam... maakte ongeveer in 2012 of 2013 de overstap van ******craft (******craft was van Lemonita ook goed draaiende server toen maar mochten alleen maar op geven moment premium players op en toen ging het bergafwaarts) naar deze server hollandcraft. In het begin toen ik kwam groeide Hollandcraft nog best erg van 200 spelers naar hoogtijpunt 1000 a 1100 in 2015.

Op het begin toen ik hollandcraft joinde was ik 10 jaar inmiddels 5 a 6 jaar geleden
    Dat was toen pas een goeie server als je het vergelijkt met nu waar zijn alle nederlanders???
    Waar zijn alle members alle 1000 waar je nu alleen nog maar Portugezen en Brazilianen ziet!!
    Factions bijna elke dag 100 a 150 man online HNC "Hooge noorden Connect" De Faction waar iedereen bij wou die heerste over de Faction server van Hollandcraft..... Waar is alles gebleven??
    De server die Hollandcraft heet bijna Engelishcraft gemaakt.
    Toen in die tijd heb ik 60 euro gedoneerd maar waar dat geld aan op is gemaakt weet ik ook niet je hebt de server gewoon verkloot wat eerder altijd een gezellige server is zit je nu in een vluchtelingen server
    Dingen veranderen idd maarja de herrineringen moet ik maar houden...

MichelDeStar wat heb je gedaan ....

Graag zou ik een reactie terug willen

Met vriendelijke groeten
    R0xXx0R (Gijs Busschers)

Last edited by a moderator: Oct 7, 2017
  2. LuukDMM

LuukDMM Admin Staff Member Admin

Ratings:
    +193 / 15
    Jij hebt kritiek op de server.

Ik heb kritiek op je taalgebruik.

Als er 1 ding is wat ik erger vind dan racisme, dan is het wel grammaticaal incorrect racisme.

3. R0xXx0R

Ratings:
    +0 / 0

Zo bedoel ik het niet inderdaad mn grammatica is incorrect daar geef ik jou gelijk in. Ik heb ook dislexie
    En racisme zo bedoel ik het niet ik bedoel ermee te zeggen dat je bijna of geen nederlanders meer ziet
    Ik beledig niemand op zn uiterlijk iedereen is welkom alleen vind ik het jammer

4. LuukDMM

Ratings:
    +193 / 15
    Kom nou makker, het woord "vluchtelingenserver" is zeer negatief. Misschien beschouw je het niet als racistisch, maar de mensen die jij vluchtelingen noemt, zijn gewoon jochies van 14 die in hun huisje achter hun laptoppie zitten, net zoals veel van de Nederlanders met wie jij vroeger speelde.

Het is inderdaad apart als je overal in de chat talen ziet die je niet begrijpt. Daar heb ik zelf ook meermaals boos op gereageerd.

Maar om nou over vluchtelingen te beginnen vind ik volstrekt onredelijk en incorrect.

Excuses voor mijn aanval op je dyslexie. Dacht dat je een luie speller was. Hier kun je niets aan doen.

5. R0xXx0R

Ratings:
    +0 / 0

Maakt niet uit. Ik moet ook kijken hoe ik een bericht schrijf.
    Oppassen wat ik zeg ik kan iemand beledigen mijn excuses.

Maar hoe kan het dat de server zo slecht loopt dat iedereen weg is?

6. LuukDMM

Ratings:
    +193 / 15
    Er zijn een aantal redenen die ik zo nu kan bedenken.

1. Minecraft versies 1.9 en later zijn eigenlijk niet geliefd. Er zijn naar mijn mening zeer leuke toevoegingen gedaan zoals Elytra, maar het PvP systeem is eigenlijk overal gehaat. Hollandcraft heeft inmiddels support voor 1.8-1.12, maar we hebben dat een tijd niet gehad.
    2. Gamemodes zoals Factions en Hunger Games, die een aantal jaar geleden razend populair waren, zijn nu niet meer zo in trek. Dit is niet alleen op HC zo, je ziet wel meer dat het niet meer zo populair is.
    3. Veel mensen die 5 jaar geleden als 14-jarigen speelden, zijn nu volwassen en hebben andere verplichtingen en geen tijd/interesse meer.
    4. De Minecraft community wordt in toenemende mate steeds onaangenamer.

Hoewel Michel en zijn staff ontzettend hun best doen om Hollandcraft sterk te houden, zijn er een aantal factoren waardoor speleraantallen laag liggen. We willen echter de spelers die nog steeds op onze server spelen uiteraard de allerbeste ervaring bieden.

7. MichelDeStar

MichelDeStar Founder Staff Member Founder Owner

Ratings:
    +415 / 18
    Ik wil graag enkele punten die je noemt ontkrachten

Toendertijd waren er met enige regelmaat 800+ players online, dit kwam met name door onze 3 Skywars servers toendertijd. Op deze 3 servers waren 750 slots beschikbaar, en de ruime meerderheid waren Portugezen of Brazilianen. Op een gegeven moment hebben we besloten om onze capaciteit te verkleinen, omdat de hostingkosten serieus hoog werden bij het moeten hosten van deze servers. Deze Skywars spelers doneren relatief weinig, dus moesten de andere servers hieronder lijden.

Dan verwar je het toch met een andere Faction server, op deze server waren nooit meer dan 50 mensen online. Verder heeft Minecraft wat dingen veranderd, wij hebben wat dingen veranderd. Het kan ook gewoon zijn dat er minder interesse is in Factions, want laten we eerlijk zijn, een bijzonder uitgebreide gamemode is het niet.

Nouja, we hebben besloten dat we ons willen richten op een breder publiek, dit gaat dan terug helemaal richting 2013/2014. Toendertijd is de hele server Engels gemaakt.

Mmmh, laat me denken? De serverkosten, website en enkele licenties? Ik vind het jammer dat je het ziet als een verkloot geheel, technisch gezien staat het er juist vele malen beter voor als dan waar maar ook in de prille geschiedenis van Hollandcraft.

En nouja, als er verschillende andere nationaliteiten op de server spelen behalve de kaas etende blonde hollander, heb ik daar geen moeite mee, het is immers een internationale server geworden die zich aan wil bieden aan alle Minecraft spelers. Als jij het dan ziet als een vluchtelingen server, zij het zo, maar er iets aan veranderen gaat je niet lukken. We gaan met Hollandcraft op deze manier door, en er gaan uiteraard nog verschillende updates komen, om het voor iedereen beter, aangenamer en vooral leuker te maken.

Daarnaast, zoals je zelf ook aangeeft, is een andere server die net iets eerder begonnen is dan Hollandcraft, er al enkele jaren niet meer. Deze server heeft zichzelf de nek omgedraaid om te wijzigen naar Premium. Zo zijn er nog verschillende andere servers, die ten tijde van de hoogtijdagen van Hollandcraft ook serieus veel mensen online hadden.

Verder waren het aantal donaties het afgelopen jaar niet altijd dekkend voor de serverkosten, dus in principe had ik ook gewoon de pijp aan maarten kunnen geven en ermee stoppen, of kunnen downgraden en het simpelweg laten doodbloeden.

Ik hoop dat ik je op deze manier wat antwoorden op je vragen gegeven heb, en vind het erg jammer dat je er zo over denkt.

• Agree Agree x 1
  8. AuxarMC

AuxarMC New Member Registered

Ratings:
    +1 / 0
    Ik ben het eens met LuukDMM
    en michael

9. LuukDMM

Ratings:
    +193 / 15
    Wacht effe

Ben jij Nederlands?

10. AuxarMC

Ratings:
    +1 / 0
    : / ik gebruik google translate, maar ik kan ermee omgaan omdat het niet zo moeilijk is om te vertalen, en ik kan wat nederlands begrijpen

11. LuukDMM

Ratings:
    +193 / 15
    Hihi wat ben jij een legend

12. MichelDeStar

Ratings:
    +415 / 18
    Just use English, pls :>

13. AuxarMC

Ratings:
    +1 / 0
    Ok, Will Do. :>

14. R0xXx0R

Ratings:
    +0 / 0
    Ik snap jou argumenten Michel heb ook respect wat je doet voor de server alleen vind het erg jammer dat er zo weinig mensen online zijn

15. R0xXx0R

Ratings:
    +0 / 0
    Michel dit account heb ik aangemaakt om te reageren maar mijn eigen account waar ik 60 op heb gedoneerd al mn permissions zijn weg zoals /tag of als ik wil inloggen op de site is mn account weg met R0xXx0R hoe kan dat???

16. MichelDeStar

Ratings:
    +415 / 18
    De Nederlandse site hebben we verwijderd. Ik heb je de rank opnieuw toegestuurd.

17. makemp1997

makemp1997 New Member Registered

Ratings:
    +1 / 0
    hallo,

Wel ik weet dat ik een tijd niet reageert heb, voordat men gaat afvragen waarom ik nu reageer is ten eerste omdat ik met Michel eens ben en heb toch wel met plezier op hc ruim een half jaar gespeeld hier door blijf ik toch nog wel een beetje betrokken ondanks 2014 een onstuimig jaar was voor hc was.

Hier ben ik dus met Michel eens, exact kan ik niet zeggen waarom maar ik kan wel zeggen dat dit op meerdere servers een issue is. Hoe te handhaven in de chat is aan de staff. Verder is het aan jouzelf of je niet meer komt op hc, ik heb destijds ook een keuze gemaakt

Dit is noet helemaal waar hierover zijn de mening erg verdeel, door persoonlijke ervaringen heb ik hier en kleine onderzoek verricht en ben eruit gekomen dat ongeveer de helft voor 1.9+ pvp kiest en het andere voor 1.8-.

Dit is helaas zo, alleen uit eigen ervaring kan ik het alleen voor factions zeggen

Klopt wel, alleen er komt wel nieuwe spelers bij alleen het is een uitdaging voor owners en voor Minecraft in het geheel om te zorgen dat voor zowel nieuw komers als oude spelers uitdagend blijft.

Het is ook voor de spelers de motivatie te hebben om iets te doen in een server.

Met vriendelijke groeten,

Michiel
    aka makemp1997

• Informative Informative x 1

Share This Page